Tips Memikat Lelaki

Apa khabar anda semua, sekali lagi di entry ini kita membincangkan pasal Lelaki. Sebelum itu topik yang diterbitkan ialah Cara Memikat Lelaki oleh HM Tuah Iskandar, Sudahkah anda membacanya. Kalau belum, sila baca dulu Cara Memikat Lelaki oleh HM Tuah Iskandar ini..

Takde paksaan untuk membacanya..hehe..

Pakar Motivasi  HM Tuah Iskandar telah menerbitkan ebook Hi Hensem ini khas untuk wanita yang belum memiliki pasangan, supaya berjaya memperolehi teman hidup. Alangkah bahagianya, biasa orang kata saling menlengkapi..

Tips Memikat Lelaki
Tips Memikat Lelaki

Tips Memikat Lelaki

Tip ini hanya pandangan semata-mata, lain orang lain pandangannya. So, ambil la sebagai panduan untuk wanita di luar sana macam mana untuk menjadi wanita yang disukai lelaki..

  1. Jangan berpura-pura baik dengan mereka, jadi la wanita yang sebenar..
  2. Jangan asyik lelaki jer nak belanja, apa kata jarang-jarang korang belanja..
  3. Asyik meminta-minta, jauhi la..
  4. Jadi wanita yang jujur dan lelaki sangat suka wanita merendah diri..
  5. Jangan terlampau bergantung pada keluarga, cuba beranikan diri untuk berdikari..
  6. hah, ni baru jumpa takde. dah tahu korang pekerja tempat yang mesti layan custumer, jangan la sombong tak kena tempat..
  7. Apa lagi ea..

Tips memikat lelaki dari sorang yang tak pakar..haha. Ingin tahu banyak lagi tentang masalah ini. Apa kata korang rujuk Pakar tentang Lelaki, motivasi yang diberikan memang terbaik dan memberikan ilmu yang bermafaat..

Kesimpulan

Ingat dulu nak memikat isteri susah jugak ea..

Dia sombong tapi kena dengan tempatnya. Orang kata ada aura yang membuat kita suka dengannya..

Kalau rasa diri kita sifat-sifat yang ditulis di atas, boleh dapatkan Tips dengan klik link di bawah..

Klik Sini >> Tips Memikat Lelaki

(Visited 109 times, 1 visits today)

Related Post

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.