Bisnes Aiskrim

Cara Buat Aiskrim Kifayah

Aiskrim Kifayah Buatan Sifu Sham | Banyak betul perubahan buatan aiskrim dahulu dengan sekarang. Makin canggih teknologi, makin kreatif aiskrim yang dihasilkan. Semakin ramai pulak yang berminat menceburi Bisnes Aiskrim. seperti yang dilakukan oleh Sifu Sham.. Aiskrim Kifayah Buatan Sifu Sham Ini la Aiskrim Kifayah yang dicipta oleh Sifu Sham atau nama sebenarnya Mohd Hisham Zamri, kalau tengok aiskrimnya
Read More

Resepi Kek Lapis Aiskrim

Kek Lapis Aiskrim ? Ini kali pertama mendengarnya, kebiasaannya yang selalu aku dengar atau makan ialah kek lapis. Pelbagai rasa dalam tu seperti coklat, soda, vanila, pandan dan macam-macam lagi. Rindu pulak kek lapis buatan makcik-makcik comel kat kampung..hehe.. Bagaimana pulak campuran kek lapis dengan askrim ? Siapa pernah merasainya, sedap tak. Di Paka (Terengganu)
Read More

Panduan Bisnes Aiskrim

Mesti ada segelintir orang kita yang beranggapan, untung ke jual aiskrim ni. Jual aiskrim di tepi jalan, kantin atau kawasan sekolah. Kalau anda berfikir macam tu memang silap besar la. Kalau perhatikan sekarang ni, banyak yang dah mengambil peluang untuk berniaga aiskrim.. Dan ada yang memulakan bisnes aiskrim sekadar part time.. Entry Terkait : Cara Memulakan
Read More