Affiliate

Cara Jana Wang Di Rumah - Khas Untuk Wanita

Di zaman kini, taraf kehidupan di Malaysia atau di negara luar2 sana semakin meningkat dan akan terus meningkat. Contohnya dari segi rumah, emas, minyak dan wang, lebih2 lagi ada nya GST. Keperluan seperti barang dapur makin tinggi. Elok la kalau ada pendapatan sampingan seperti Menjana Wang Di Rumah.. Sekarang ini bukan kaum lelaki saja yang
Read More

Rahsia Lulus Temuduga Kerajaan Dengan Mudah

Di Malaysia, kebanyakkan orang memilih untuk bekerja di sektor awan atau lebih popular kerja kerajaan. Boleh dikatakan kerja kerajaan ni menjamin masa depan dan banyak imbuhan serta keuntungan yang diperolehi..     Kemudahan yang diperolehi di sektor awan : Naik gaji tiap2 tahun.. Cuti bersalin 90 hari untuk wanita.. Cuti tahunan.. Bantuan perubatan di hospital
Read More

Cara Lengkap Memulakan Menternak Kambing

Adakah korang suka makan daging kambing ? Kalau aku memang suka dengan daging kambing, daging kambing memang mabeles..huhu.. Dan.. Pernah tak pergi ladang kambing dan tengok cara menternak kambing. Kalau belum pernah, boleh la curi2 masa tengok perternakan kambing di kampung korang atau kampung sebelah.. Pernah tengok di Agro Jurnal yang disiarkan di tv1 tentang
Read More

Hello.. Ini hanya la tips untuk berhenti merokok.. Ikut korang la nak ikut atau tak.. Aku tahu diluar sana memang ramai yang merokok, kalau dulu dimonopoli oleh lelaki tapi sekarang ni, gadis-gadia cantik dah makin terjebak sama.. Ramai perokok tegar, walaupun harga rokok naik tapi makin ramai yang beli.. Tips Berhenti Merokok Mesti korang pernah
Read More

Berapa Ramai Rakyat Malaysia Yang Merokok

Tak usah cakap di Malaysia, dikalangan kawan2 aku pun memang ramai yang merokok. Kadang2 naik rimas aku dengan bau asap rokok dan pulak sekarang ni fenomena hisap VEPO, lagi berketul-ketul asap.. Mejoritinya lelaki yang merokok, belum tengok lagi kawan perempuan aku yang merokok. Baguskan dorang..hehe. Cuma kecewa kalau ke kedai makan tertengok wanita yang merokok,
Read More