Cara Mulakan Bisnes Burger

Cara Mulakan Bisnes Burger. Burger sudah sinonim dengan masyarakat di seluruh dunia, tidak kira kanak-kanak, dewasa, lelaki atau perempuan semuanya mengemari makanan ini. Dapat kita lihat di sekeliling, bisnes burger tumbuh bagaikan cendawan selepas hujan..

Tak kira berniaga burger secara kecil-kecilan atau besar-besaran..

Banyak-banyak kedai burger yang beroperasi itu, jarang sekali dapat tengok bisnesnya betul-betul menjadi, maksudnya ramai pelanggan dan mempunyai pelanggan setia. Biasanya perniaga burger tersebut sudah mempunyai  ilmu atau pengalaman dalam bisnes ini,

Cara Mulakan Bisnes Burger

 

Cara Mulakan Bisnes Burger

Jika anda sedang berjinak-jinak dengan bisnes burger atau pun sudah berniaga tapi mencari cara untuk melariskan perniagaan anda itu. Mahukah anda belajar dari PAKAR dalam bidang usahawan, dengan pengalaman beliau bertahun-tahun dalam bidang ini..

Anda boleh ke website bisnes burger..

Beliau ialah Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni..

Seorang yang hebat dalam bidang kulinari, berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li..

 

Panduan Bisnes Burger




Panduan ini telah ditulis khas untuk membantu anda dalam cara membuat burger sedap, pemasaran burger, modal permulaan bisnes burger, tips bisnes burger, lokasi sesuai dan sebagainya. menyentuh pasal modal untuk memulakan bisnes ini, ianya tidak memerlukan modal yang besar..

Kalau ingin tahu pasal modal, anda boleh miliki Panduan tersebut..

Barangkali anda minat untuk berniaga burger, tetapi.. pelbagai permasalahan dan kemusykilan yang buatkan anda terhenti seketika untuk mulakan perniagaan burger. Adakah ini yang buatkan anda pening kepala memikirkannya.

  • Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan
  • Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan
  • Untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil. Tapi bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?
  • Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?

 

Video Bisnes Burger

Dalam video ini seronok tengok anak anak muda berniaga burger, idea yang kreatif dan skill dalam menghasilkan burger memang awesome. Nampak senang dan mudah, Jom anda saksikan sendiri. Mana tahu boleh mendatangkan idea untuk anda pulak..

 

 

Jadi..

Anda Sudah Ada Cara Nak Memulakan Bisnes Burger dengan betul

Sudah, kini anda dah tak perlu nak pening-pening lagi fikirkan segala permasalahan di atas …

Segala persoalan di atas bakal dijawab untuk anda …

Berminat? Terus klik pautan yang aku berikan dibawah ni. Semoga dapat berikan anda panduan untuk memulakan bisnes burger dan berjaya dengannya..

Download Panduan Bisnes Burger

(Visited 937 times, 1 visits today)

Related Post

2 Comments


  1. // Reply

    Bisnes burger ni kena konsisten dan sentiasa ada peningkatan dalam servis kita. Kena buat survey part mana yang kurang perlu tambahkan lagi semula.
    Khairul Zamri recently posted…Jus Bidara SyifaMy Profile

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge