6 Tips Berhenti Merokok

Hello..


Ini hanya la tips untuk berhenti merokok..


Ikut korang la nak ikut atau tak..


Aku tahu diluar sana memang ramai yang merokok, kalau dulu dimonopoli oleh lelaki tapi sekarang ni, gadis-gadia cantik dah makin terjebak sama..

Tips Berhenti Merokok



Ramai perokok tegar, walaupun harga rokok naik tapi makin ramai yang beli..
Tips Berhenti Merokok


Mesti korang pernah cuba untuk berhentikan tapi tak berjaya, mungkin paling lama satu hari korang tak sentuh rokok, lepas tu kembali pada asal, nak buat macam mana, benda tu dah jadi tabiat..




Buat yang betul-betul nak berhenti merokok, tips ini sikit-sikit boleh buat rujukan untuk tak kembali ketagih..


Azam kena kuat maa kalau nak berhenti merokok, sedikit tips dari ambe..

  1. Tetapkan tarikh nak berhenti, kalau boleh sekarang ni jugak, baru ada target nak berhenti..
  2. Kahwin la, biasanya pasangan tak suka kalau merokok..
  3. Buatkan nota peringatan, tampal di ruang tamu, di pintu peti sejuk termasuk dalam tandas..
  4. Yakinkan diri korang nak berhenti merokok..
  5. Sentiasa berfikiran positif, katakan dalam diri ‘rokok membahayakan kesihatan..
  6. Baca ebook cara berhenti merokok dalam tiga minggu, ramai yang dah berjaya. Dapatkan ebook di sini – cara berhenti merokok dalam tiga minggu..



Aku tahu memang susah nak berhenti merokok tapi sampai bila nak membuang duit dan merosakkan tubuh badan kita, cuba-cuba la berhenti merokok dan menjalani kehidupan yang sihat..

(Visited 20 times, 1 visits today)

Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge